sobota, 30 listopada 2013

12.DŁUGA przerwa...

Hej!Sorki za zaniedbanie :( Nie pisałam już bardzo, bardzo dawno...A tego bloga będę prowadzić sama, bo moja siostra założyła własnego bloga: http://my-sweet-lps.blogspot.com/ serdecznie Was na niego zapraszam.Dzisiaj pokażę Wam moje wymarzone petka, które chciałabym dostać na święta : )


Tak, mój kochany Chester.Marzy mi się od początku mojej kolekcji...

_________________________________________________________
Od ostatniej notki wiele się zmieniło.Mam już ok. 30 petków, a nie 15 : )
_________________________________________________________

Tyle wspomnień związanych z petkami...Kiedyś rysowałam LPS,  jeszcze miałam 10 lat.Teraz mam 12 i denerwuje mnie każde niedociągnięcie więc już nie rysuję...


To papatki ")

1 komentarz:

Osiatek pisze...

Heh mam go ;p Poszukaj w używanych na allegro bo to się najbardziej opyla :D Zapro do mnie na moje-super-lps.blogspot.com