poniedziałek, 25 marca 2013

11.New petki i kilka nowości

Hej!Sorki że nie pisałam, ale nie było czasu.Mam zamiar to poprawić.Kilka nowinek: 
Doszły do nas nowe petki!Zestaw z królową wróżek, oraz kolejne dwie myszki.Myszki urodziły się dzisiaj, nazywają się Antoś i Miki, są zdrowe.Pet Shopy mają nowy dwupiętrowy dom na mojej półce, mieszkają tam od niedawna, ale są bardzo zadowolone.Mam zamiar kupić sobie filc, żeby porobić im różne rzeczy.Co do nowych petków...
To tak:
-królowa nazywa się Wioletta i jest królowa wszystkich petków,
-niebieska wróżka to Lisa,
-pomarańczowa to Eliza,
-różowa to Rebeka,
-smok to Leon,
-a maluchy to jeszcze stałych imion nie mają.
Moja jest królowa i różowy maluszek :)

Jutro ocenki petków-wróżek :)
Dużo się wydarzyło w Pet Shopowie...Ale o tym opowiem kiedy indziej :)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Fajne petki, wejdziesz do mnie na pamietnik-razmusa.blogspot.com - tam NN z konkursem ;D

Siwka_003 pisze...

Wróżki... Nadal jestem ich wrogiem i tak zostanie! Ale jeśli ci sie podobają to ok :P Tylko ten smok... Nie mów ,że myślisz ,że jest normalny O.o

Karo :) pisze...

Bardzo ładne wróżki :)

Karolina ♥ pisze...

Wróżki są piękne. Sama je mam. Napatrzeć sie nie mogem...

Marika pisze...

Nie przepadam za innymi wróżkami, prócz wróżek ogrodowych. Mam jedną ♥
Czekam na nowy post!