sobota, 23 lutego 2013

10."Co i jak - LPS" cz.2!

Hej!
Sorki że tak długo nie pisałam, ale nie miałam czasu.
A dzisiaj druga część poradnika!Przy poprzednim wpisie, jest aż 9 komentarzy!Bardzo się cieszę!
A więc, zaczynamy!
"Co i jak - LPS" cz.2
"Jak zrobić z chusteczki kokardkę dla LPS?"
Potrzebne nam będą:
-chusteczka higieniczna
-gumki do warkoczyków
-kawałek włóczki


1.Pod kawałek chusteczki kładziemy kawałek włóczki.
2.Następnie zakładamy gumkę tak jak na zdjęciu.
3.Zawiązujemy potrójny supeł.
4.Ucinamy końcówki.
5.Pociągamy za gumkę, żeby zobaczyć cz się nie urwie, jeśli tak zrobi wykonujemy ponownie kroki 1-4 i pociągamy.
6.Gotowe!Zakładamy na Petka!

Podoba wam się?
Niedługo kolejna część!
Pa, Pa
/Marcela

9 komentarzy:

Ada G. pisze...

Fajny pomysł! ;) Wymyślasz to sama? Jeśli tak, gratuluję pomysłów ;)

Unknown pisze...

Super!! I dołączam się do pytania wymyślasz to sama?


Karcia77

Anonimowy pisze...

Super!

Anonimowy pisze...

anonimowy to ja,top.Ola

kora pisze...

Super
kora2010

Anonimowy pisze...

Fajny pomysł ;)
/mimiwiola

Marcela Marcelaa pisze...

Tak, wszystko wymyślam sama i robię moim petkom :)

Anonimowy pisze...

Super!
-Molunia

Klauduśka pisze...

Świetna C: Bardzo mi się podoba, masz naprawdę dużą twórczość :3 Z materiałem, też możesz w ten sposób poeksperymentować, wygląda również fajnie :)