poniedziałek, 18 lutego 2013

9."Co i jak - LPS" - cz.1!

Hejka!
Postanowiłam zrobić na tym blogu internetowy poradnik pt."Co i jak - LPS".Będę w nim pokazywać, jak zrobić zabawki, jedzenie, książki, akcesoria itp. dla LPS-ów.Mam nadzieję że wam się spodoba.Dzisiaj - cz.1!!! 

"Co i jak - LPS" - cz.1
"Jak zrobić ciężarówkę-zabawkę dla LPS'a?"
1.Potrzebne nam będzie prostokątne pudełeczko po np.drażetkach(wymiary ok.3x10cm).
2.Rysujemy na nim kreseczkę, miej-więcej w połowie.
3.Posmarujcie połówkę pudełka klejem i oklejcie kolorowym papierem.
4.Teraz oklejamy bok pudełka takim samym kolorem.Doklejamy przednią szybę, światła, obrysowujemy czarnym markerem brzegi.
5.Oklejamy innym kolorem drugą stronę.
6.Zaklejamy przednią szybę, żeby pudełko się nie rozwaliło.
7.Markerem domalowujemy koła.
8.Ozdabiamy naszą ciężarówkę.
9.Dorysowujemy na przyczepie ozdoby.
10.Z tyłu na bagażniku rysujemy paski, nie zaklejamy, żeby można było przyczepę otworzyć i załadować do niej przedmioty.
11.GOTOWE!!!

I jak, podobało wam się?
A, i bardzo wam dziękuję za ponad 100 wyświetleń!!!
Pa, pa.
/Marcela

10 komentarzy:

A może tam? pisze...

Hehe Fajny poradnik :) Super blog :)

Razmus Longhair pisze...

Fajny blog.Ciekawy poradnik -fajna ciężarówka- wejdziesz do mnie i skomentujesz ^^
http://www.photoblog.pl/razmuslonghair ?

Anonimowy pisze...

Supwe poradnik!-klaudia2003

Unknown pisze...

Super poradnik blog świetny!!! Ciężarówka wyszła super!!! Czekam na kolejną część.

Karcia77

Karo :) pisze...

Super ciężarówka!

Ada G. pisze...

heh, fajny pomysł ;D

Anonimowy pisze...

baaaaardzo fajny pomysł:)

Siwka_003 pisze...

Fajny pomysł :3
PS Uwielbiam te drażetki xD
---------
lps-river.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Super ! Uwielbiam tego bloga!
- Molunia :3

Klauduśka pisze...

Śliczniutka ciężarówka LPS <3 Mogłaś dodać jeszcze kółka (np. z czarnych nakrętek) kilka wycinków z ulotek LPS dołączonych do figurki, to tylko moje pomysły, zrobiłaś jak chciałaś. Super są takie kreatywne osoby, jak ty. Ja nie mam żadnych zabawek do LPS, tylko same zwierzaki. Mam ich tylko 11 ^^ Ale w sumie, to nawet dużo. Chociaż nie ma porównania z moją koleżanką co ma 104 O_o... Super blog, Klauduśka ;*